1846. - rođen je osnivač tvrtke Julius Maggi
MAGGI osnivač, Julius Michael Johannes Maggi, rođen je 9. listopada u gradu Frauenfeld u Švicarskoj. Kao energičan čovjek poduzetničkog duha, Julius Maggi svoje je prve korake u poduzetništvu napravio u dobi od 23 godine, kada je preuzeo vođenje obiteljskog posla, mlina, u gradu Kemptthal, blizu švicarskog grada Zuricha koji je postao temelj za globalni MAGGI brand.
1882. - Julius Maggi eksperimentira za dobrobit radnika
Tijekom vremena, Julius Maggi primjećuje lošu prehranu kod radnika nastalu zbog nedostatka vremena i novca, te započinje istraživanje i rad s doktorom Dr. Fridolin Schulerom, tražeći metode poboljšanja prehrane među radničkom klasom.
1884. - lansirano je prvo hranjivo brašno od mahunarki
Briga oko poboljšanja prehrane, dovela je do pojave prvog MAGGI proizvoda u samo nekoliko godina: prvog brašna od mahunarki koje je donijelo pravi uspjeh.
Prvo brašno od mahunarki pojavilo se zbog činjenice da je Julius Maggi shvatio kako postoji potreba za proizvodom koji radnicima pruža zadovoljavajuću i brzu hranu.
Tako se pojavio MAGGI, proizvod koji je donio transformaciju u načinu na koji su kuhali milijuni ljudi.
1886. - gotova juha i MAGGI začin
Pokreću se dva najvažnija MAGGI proizvoda: juhe i tekući začini. „Gotove“ juhe su s vremenom zamijenile brašno od mahunarki. MAGGI tekući začin, u prepoznatljivoj smeđoj boci, doživio je takav uspjeh da i biljka sličnog okusa, ljupčac, u narodu dobiva naziv „MAGGI trava“.
1887. - dobrodošli u Njemačku
Prva njemačka MAGGI podružnica otvorena je u Singenu u Badenu. U početku, samo sedam radnika ovdje puni MAGGI flašice s tekućim začinom - za u to vrijeme najvišu dnevnu plaću od 80 pfenniga.
Prvobitna zgrada Juliusa Maggija, u kojoj se MAGGI tekući začin flaširao u Singenu od 1887., dobila je ime ""Gütterli-Hüsli"". Njemački naziv ""Gütterli"" ubrzo je počeo kružiti Singenom označavajući tipično kvadrataste, smeđe boce iz tvornice. ""Gütterli-Hüsli"" još uvijek se nalazi na mjestu i postala je dom MAGGI muzeju od 1966. godine.
Rezultati dobiveni tijekom vremena i povjerenje u potencijal MAGGI proizvoda, dali su hrabrosti Juliusu Maggiju da se međunarodno širi u godinama koje dolaze. Julius Maggi tako otvara podružnice i u Parizu, Berlinu, Beču, Begrenzu, Londonu, pa čak i u Sjedinjenim Američkim Državama."
1889. - MAGGI tvornica hrane
MAGGI postaje trgovačko društvo pod nazivom MAGGI tvornica hrane. Ova je promjena bila dio strategije širenja, ulaganja i dobivanja više kapitala.
1899. - proizvodnja MAGGI tekućeg začina u Singenu
Singenska tvrtka za flaširanje sada proizvodi i MAGGI. U samo dvije godine radna snaga raste na 450 zaposlenika.
1900. - Julius Maggi je registrirao svoj potpis
Julius Maggi registrirao je svoj potpis i varijacije svog imena u nekoliko zemalja. U Švicarskoj je zaštitio najmanje 18 različitih varijacija svog imena, od Magi do Magiquea, kako bi uklonio potencijalne imitatore.
1908. - čarobna kocka za juhe i umake
Pojavila se MAGGI kocka ili bouillon kocka. U nekim je zemljama ovaj proizvod postao toliko popularan da je postao dio domaće kuhinje.
Oko 1910. godine bouillon kocka bila je oko 30 puta jeftinija od kilograma mesa za juhu.
Stav poduzetnika za ovo je vrijeme bio neuobičajen - Julius Maggi uvijek je želio najbolje ne samo za potrošače, već i za svoje zaposlenike. Zato za svoje zaposlenike postavlja kantine, shemu zdravstvenog osiguranja i kuće za odmor."
1912. - oproštaj od Juliusa Maggija
Julius Maggi umire u dobi od 66 godina. Nakon smrti Juliusa Maggija, društvo je transformirano u holding pod nazivom Allgemeine Maggi-Gesellschaft. Ova faza bila je jedna od najvažnijih u povijesti tvrtke.
1947. - MAGGI puni 50 godina
Na svoj 50. rođendan, MAGGI se pripaja Nestlé kompaniji postajući Nestlé Alimentana. Spajanje je bilo prirodno i pogodno jer su obje tvrtke bile švicarske i dijelile istu viziju hrane.
1954. - Lansiran je MAGGI Fondor
Lansiran je začin u prahu, jednostavan za korištenje, naziva MAGGI Fondor, prethodno poznat samo kao kocka. Sada postaje dostupan u novom i jednostavnom spremniku. MAGGI klasici poput goveđe kocke (1950.), univerzalnog začina Fondor (1954.) ili bistre mesne juhe (1955.) nastali su 1950-ih godina.
1958. - proizvodi gotovi u par minuta
MAGGI ulazi u svijet azijske kuhinje stvarajući proizvode spremne u nekoliko minuta: prvi gotovi ravioli od jaja iz limenke, nakon kojih su uslijedili rezanci i druga tipična jela, tako postaju omiljeni obrok tisuća učenika.
1974. - rođen je asortiman proizvoda MAGGI Fix
Gulaš Fix je prvi MAGGI Fix proizvod koji je predstavljen. Ovi proizvodi kombiniraju znanje o receptima i jednostavnu, sigurnu pripremu s mnogim varijacijama.
1979. - 5-minutna šalica
Topli obrok u samo pet minuta - bez da zaprljate tanjur. Ovaj san se ostvaruje s "petominutnom šalicom". Od sada, sve što trebate učiniti je otvoriti poklopac, dodati vruću vodu u šalicu i pričekati pet minuta kako biste uživali u ukusnom toplom obroku.
2007. - MAGGI Wort puni 120 godina
MAGGI Wort postoji već 120 godina. Njegova popularnost ostaje netaknuta, ali njegov recept ostaje tajna tvrtke.
2010. - „Kuhati tako sočno“
Kuhati tako sočno“ moto je još jedne inovacije: s MAGGI vrećicom za pećnicu priprema jela od mesa je lakša nego ikad.
2013. - MAGGI započinje s inicijativom kvalitete
Počinje nova inicijativa - MAGGI kvaliteta. Ona se odražava na 150 poboljšanih recepata koji su implementirani do ljeta 2015. godine. Mnogi od njih kupcima su još ukusniji nego ranije.
2016. - ponovno lansiranje umaka i predstavljanje Fix obitelji
MAGGI postaje sve bolji i bolji: bez pojačivača okusa u osnovnim i delikatesnim umacima, razumljiv popis sastojaka i moderno pakiranje s trikovima za recepte. A nove MAGGI obitelji - fix i svježi proizvodi - također čine djecu gladnom povrća.
Danas
Danas, nakon više od 100 godina, u svijetu se svake sekunde priprema 4.600 porcija hrane s MAGGI proizvodima.
MAGGI u Hrvatskoj
MAGGI proizvodi postoje odavno na hrvatskom tržištu, ali kao tvrtka Nestlé Adriatic posluje od 2003. godine, a uz Hrvatsku, Adriatic regiju čine još Slovenija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Kosovo i Sjeverna Makedonija.
Krajem 2017. godine Nestlé Adriatic regija postala je dio većeg tržišta Nestlé Jugoistočne Europe koje, s Rumunjskom i Bugarskom, obuhvaća čak 50 milijuna potrošača."
MAGGI proizvodi su bili zastupljeni prvo u asortimanu juha i kocki za juhu. Od 2012, lansirana je nova kategorija dodataka jelima, MAGGI ""Ideja za"" koja potrošačima pruža ideje za ručak.
2019. godine u asortimanu postoje i MAGGI noodles.